Actarium

ActariumReviewed by Shamohsen on Sep 17Rating: 4.5

Actarium

وضعیت: عدم پرداختسرمایه فعال ما : 50 دلار
واریز سود: دستی مجموع برداشت ما: 42 دلار
شروع پروژه: 28 روز پیش  مجموع سود ما: 42 دلار
مانیتور شده: 19 روز آخرین پرداخت: 1401/09/14
حداقل سرمایه گذاری: 10 دلار رده بندی ادمین : 7.5 از 10
پاداش معرفی: %7 تا %3 %2 %1 ارزیابی و تحلیل پروژه به زودی
ارزهای مورد قبول : بیتکوین ،ترون ، دوجکوین ، لایتکوین ،تتر ، ریپل ، ePayCore ، BNB
پلنها : %5 روزانه برای 30 روز (اصل سرمایه شامل پرداخت های روزانه)

https://actarium.com

نوع پروژه در مانیتورینگها : VIP مانیتور ها فعال : 8
امنیت : SEGTIGO RSA ، DDOSچک کردن امنیت سایت
 چک کردن Whois سایتچک کردن ترافیک سایت
بازدید روزانه فعلی : 4,700 از 3 کشور

 

درباره پروژه

سایت سرمایه گذاری با ارزدیجیتال Actarium یک سایت هایپ میان رده با سودی نسبتا بالا، در چند روز اول فعالیت خود مورد استقبال خوبی نیز قرار گرفت.
یک پلن سرمایه گذاری 30 روزه با روزانه 5درصد پرداخت.

این سایت بصورت Roi پرداخت می‌کند و اصل سرمایه را هر روز همراه با سود ها واریز می‌کنند، به عنوان مثال با سرمایه گذاری 100 تتر در سایت Actarium روزانه 5درصد یعنی 5 تتر باز پرداخت به بالانس واریز می‌گردد و قابل برداشت است، تا 30 روز جمعا 150 تتر پرداخت کرده که 100 دلار آن اصل سرمایه و 50 دلار سود خالص است، به عبارتی ماهانه 50درصد سود، با ریسک به ریوارد مناسب. تنها پس از گذشت 10 روز 50 درصد برداشت شده که به این معنی است ریسک کار نصف می‌شود و در 10 روز دوم ریسک صفر می‌شود ( free risk) و 10 روز سوم 50 درصد سود کامل.

دلیل پر طرفدار بودن این نوع پلن ها بین سرمایه گذاران هایپ، هم همین است، سایت‌هایی که بازپرداخت نسبتا بالا دارند و اصل سپرده را همراه با سود پرداخت می‌کنند. البته سایت Actarium جزو سایت های میان رده ی این نوع پروژه ها محسوب می‌شود.

 

توصیه می‌شود اگر برای اولین بار یا نسبتا تازه کار هستید حتما قبل از اقدام به سرمایه گذاری در سایت‌های اینوست حتما پست 8 نکته طلایی را مطالعه کرده و جهت آشنایی با رده بندی ادمین و رتبه ی داده شده ی مااین پروژه ها و همچنین استراتژی و مدیریت سرمایه، پستِ سبد برترینها را مطالعه نمایید. در پست راهنمای گام به گام نیز میتوانید از صفر شروع کنید و با سازو کار این بیزینس آشنا شوید،. همچنین در پست دیکشنری نیز با کلمات رایج در این بیزینس آشنا خواهید. لینک برخی از آموزش‌ها که با کیلیک بر روی هر یک به پست مربوطه ارجاع داده خواهید شد :

لینک برخی از آموزش‌ها :

اگر مایل به سرمایه گذاری در این پروژه هستید می توانید بروی لینک یا بنر زیر کلیک کنید تا به وب سایت این پروژه وارد شده و مراحل ثبت نام را انجام دهید ، قطعا در طول مسیر راهنما و همراه شما خواهیم بود. در صورت نیاز به راهنمایی میتوانید در همین پست کامنت بگذارید یا از چت آنلاین سایت استفاده کرده و یا در تلگرام با ما در ارتباط باشید

 
 

لینک ثبت نام در Actarium 

 

هشدار: shamohsen هیچگونه ارتباطی با پروژه های معرفی شده در سایت ندارد. سرمایه گذاری در پروژه های آنلاین همانند پروژه های فیزیکی دارای ریسک بوده و تصمیم به سرمایه گذاری و هر گونه سود و زیان به عهده ی شخص شماست. چنانچه به هر دلیل فکر میکنید نمیتوانید در این تجارت موفق باشید از هر گونه سرمایه گذاری در پروژه ها جدا بپرهیزید.

در هر مارکت مالی و کلا در هر تجارتی ، میشه با مدیریت صحیح سرمایه ، و در طول زمان منطقی به سرمایه افزود و مبالغ قابل توجهی سود برد . توجه داشته باشید که هیچ تجارت و سرمایه گذاری بدون ریسکی وجود ندارد ، سود کردن همیشه با ریسک همراه است ، تنها درآمد بدون ریسک، سود ناچیز بانکی و درآمد کارمندیست . با در نظر گرفتن قدرت و توان ریسک شخصی ، و به کار گیری صحیح اصول مدیریت سرمایه میشه در هر بازاری سود کرد و به سرمایه افزود . در مارکتهای مالی تصمیم گیری برای سرمایه هرشخص ،دست خودشه

لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *